piątek, 21 września 2007

Zbiórka, Grabowa.

Dzisiaj tak dla odmiany byłam na zbiórce 12ZDH"Raratur" w Będzinie :) Muszę przyznać, że temat zbiórki mi bardzo przypasował ;) zresztą nie tylko on, bo ludzie są także rewelacyjni ;)
Na zbiórce tworzyliśmy dzisiaj MANDALĘ (
- motyw artystyczny występujący głównie w sztuce buddyjskiej, gdzie jego tworzenie a następnie niszczenie jest uważane za rodzaj medytacji i ma spore znaczenie religijne.).
Możę zamieszczę obrazek Mandali ;) :


Po zbiórce pojechalismy z Jarkiem do Grabowej ;) byłam am dosłownie 2 godziny, ale to dla mnie dużo ;) uwielbiam to miejsce. Tam czuję, że żyję :) hmm...
Spacerowaliśmy sobie i ogladaliśmy gwiazdy siedząc na ukochanej zielonej
huśtawce.


Oglądając tak te gwiazdy zaczeliśmy rozmawiać o problemach, głównie moich. Oczy miałam szklane, ale daję radę. Nie mogę nic więcej zrobić. Dobrze, że tam byłam, odżyłam trochę.
Zieleń drzew, mgły nad polami i zapach siana wokoło sprawia, że się uspokajam. i dobrze, bo by ciężko było.





















Hmm, co by tu jeszcze napisać, ide jutro na zawody strzeleckie :) Może ustrzele kaczkę, a tak to idę na "Katyń" do kina z Klaudią, Jackobem i Jarkiem ;*

i to chyba tyle...

Piosenka na dziś wieczór idealna dla mnie: From Autumn to Ashes- Autumn Monologue

Brak komentarzy: