sobota, 22 września 2007

Zawody + Katyń


Dzisiaj były zawody strzeleckie i przyznam, że najlepiej to mi nie poszło ;( tylko 21 pkt. ehh. No, ale trudno. Nie można być we wszystkim ideałem ;)
Ja jestem dobra w poezji i w robieniu zdjęć, nie musze byc dobra w strzelaniu :) jest to dla mnie czysta rozrywka. Zresztą to były moje pierwsze zawody, i kto powiedział, że w kolejnych nie zdobędę więcej punktów :)
Wszystko przede mną, hehe :)
Musze przyznać, że nie poszło mi najgorzej. Daria miała trochę więcej punktów niż ja, ale to świadczy o tym, że ona jest w tym dobra :).






Bylismy też dzisiaj na "Katyniu". Muszę przyznać, że film był rewelacyjny. Ale Paweł Małaszyński mocno przereklamowany.
Film w 90% oddawał katyńską zbrodnię.
Na samym filmie chusteczek nie trzeba było mieć. Ekranizacja bardzo mną wstrząsnęła. Polecam jak najbardziej ten film ;)


a teraz znikam ;*

1 komentarz:

krzysiek pisze...

ładnie wygladasz z tym karabinem :D